ULUNET İnternet ve İletişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti., alışveriş yaparken kullanmış olduğunuz kişisel bilgilerinizi (teslimat/fatura adresleri, telefon numaraları, vs.) başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşmayacaktır.
Faturalarınızı öderken kolaylık yaşamanız için bir takım bilgiler sizin onayınız doğrultusunda, size ait üyelik hesabınızda saklanmaktadır. Bu bilgiler sadece faturalarınızın takibinin daha hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşmasını sağlamak için kullanılacaktır.
ULUNET İnternet ve İletişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti., kişisel bilgileri kesinlikle özel ve gizli tutmayı; bunu bir sır saklama yükümlülüğü olarak addetmeyi ve gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi, gizli bilginin tamamının veya herhangi bir kısmının kamu alanına girmesini veya yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye ifşasını önlemek için gerekli tüm tedbirleri almayı ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir. ULUNET İnternet ve İletişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.'nin yürürlükteki yasalar uyarınca ve idari, adli ve diğer resmi makamların talebi üzerine bu bilgileri kanunlar çerçevesinde ifşa etme hakkı saklıdır.
ABONE, talebini ULUNET'e yazılı olarak bildirmek kaydıyla hizmetini sözleşmesinin madde 7.3.’te belirtilen usullune uygun şekilde her zaman sona erdirebilir.
ABONE sözleşmesini ve/veya almakta oldugu hizmetlere ilişkin ilgili hizmet eklerini fesh etmek istedigi takdirde, bu talebini ULUNET’in iletişim adresine veya hizmet kanalları aracılığıyla yazılı ve imzalı olarak veya ULUNET’e bildirilecektir. Yazılı bildirimde ABONE’nin kimligini ispatlaması suretiyle, faks ile bildirimde teyit edilmiş olması kaydı ile sözleşme feshedilir. Usulune uygun olarak ABONE tarafından yapılan fesih bildiriminde, bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 48(kırksekiz) saat içinde, ABONE’ye fesih talebinin alındıgı bilgisi iletilir ve ABONE’nin hizmet alımı durdurulur. ULUNET, ABONE’nin sözleşmeyi sona erdirme yönünde talebinin kendisine ulaşmasından itibaren 7 (yedi) gün içerisinde kendi sistemlerinde fesih işlemini gerçekleştirecek ve sözleşme’nin feshedildigini, ABONE’nin istegine baglı olmakta ABONE’ye bildirecektir.
Hizmeti iptal şartları yukarıda belirtilen hususlar dahil olmak üzere, hizmet kurulum işlemleri tamamlandığında imzalamış olduğunuz sözleşme, taahhüt vb belgelerde yazılı olan maddeleri kapsamaktadır.
Güvenli İnternet Hizmeti
Güvenli İnternet Hizmeti ile çocuklarınızı ve sevdiklerinizi internetin muhtemel zararlı içeriklerinden koruyabilirsiniz.
Güvenli İnternet Hizmeti Nedir?
22/11/2011 tarihinden itibaren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından sunulmakta olan Güvenli İnternet Hizmeti (GİH) sizi ve ailenizi internetin zararlı içeriklerinden büyük oranda korumak amacıyla geliştirilmiştir.
Güvenli İnternet Hizmeti, isteğe bağlı, ücretsiz, şeffaf, kullanımı kolay, interaktif ve tüketici memnuniyetini esas alan bir kamu hizmetidir.
Başta çocuklar ve gençler olmak üzere dijital çağın sunduğu fırsatlardan tüm internet kullanıcılarının güvenli bir ortamda yararlanmasını sağlamak, zararlı içeriklere yönelik koruyucu önlemler almak, internetin risklerinden, zararlı içeriklerinden toplumu korumak için Güvenli İnternet Hizmeti kullanıma sunulmuştur.
Bilgisayarınıza bir yazılım kurmanız gerekmez.
Aile ve Çocuk profili olmak üzere 2 farklı seçeneği vardır.
Aile profili seçeneğini Sosyal, oyun ve sohbet siteleri olarak detaylandırabilirsiniz.
Güvenli internet hizmetini istediğiniz zaman devreye alabilir, istediğiniz zaman kapatabilirsiniz.
Seçtiğiniz profillerin içerisindeki izinli ve yasaklı sitelerin listesi Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından belirlenmektedir.
Güvenli internet hizmeti ücretsiz bir servistir.
Güvenli İnternet Hizmeti Hangi Profillerden Oluşmaktadır?
Güvenli İnternet Hizmeti, Çocuk ve Aile olmak üzere iki farklı profil seçeneği ile sunulmaktadır. Çocuk ve Aile Profillerine ait kriterler psikoloji, pedagoji, sosyoloji ve hukuk alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir kurul tarafından tespit edilmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti ile tüketicilerin; müstehcenlik, çocukların cinsel istismarı, şiddet, ırkçılık, kumar, dolandırıcılık, zararlı yazılımlar, sağlık için tehlikeli madde temini vd. olumsuz içeriklerden korunması amaçlanmaktadır.
Çocuk Profili: Çocuk Profili "beyaz liste" yöntemi ile çalışmaktadır. Bu yöntemde güvenli olduğu onaylanmış İnternet sitelerine erişim sağlanmaktadır.
Aile Profili: Aile Profili "siyah liste" yöntemi ile çalışmaktadır. Bu profil kapsamında zararlı içeriğe sahip İnternet sitelerine erişilememektedir.
Aile profili kapsamında, Çocuk Profiline ek olarak kişisel sitelere, forum ve paylaşım sitelerine erişim sağlanmaktadır.
Aile profilini tercih eden vatandaşlar, talep ettikleri takdirde oyun, sohbet, sosyal medya sitelerine ve uygulamalarına erişimi filtreleme seçeneğine sahiptirler.
Güvenli İnternet Hizmeti Düzenlemesinin Hukuki Dayanağı Nedir?
Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin “İnternetin güvenli kullanımı” başlıklı 15. maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara internetin güvenli kullanımına yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti Kullanımı Zorunlu Mudur?
Güvenli İnternet Hizmeti, tüketicileri internetin olumsuz içeriklerinden korumayı amaçlayan; ücretsiz, alternatif internet erişim hizmetidir.
Güvenli İnternet Hizmeti, sadece talep eden abonelere sunulmakta olup, zorunlu değildir.
Güvenli İnternet Hizmeti Ücretli Midir?
Güvenli İnternet Hizmeti, GİH’ni tercih eden abonelere ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Güvenli İnternet Hizmetini Nasıl Tercih Edebilirim?
Güvenli İnternet Hizmeti tercihi, Profil değişikliği ve iptali işlemleri aşağıdaki yöntemlerle yapılabilir.
Online İşlem Merkezi
Kısa mesaj (SMS)
Müşteri Hizmetleri
Kısa Mesaj (SMS) Ile Güvenli İnternet Profilimi Nasıl Değiştirebilirim?
Güvenli İnternet Profilinizi Kısa Mesaj (SMS) kanalı üzerinden değiştirmek için aşağıda belirtilen şablondaki örneğe göre geçiş yapmak istediğiniz Güvenli İnternet Profilini seçerek ve sonuna Hizmet Numaranızı yazarak (0224) 322 0 250 numarasına kısa mesaj (SMS) olarak gönderebilirsiniz.
İşleminiz 3dk içerisinde otomatik olarak gerçekleştirilecektir ve tarafınıza sms ile ilgili bidirim yapılacaktır.
Kısa Mesaj (SMS) Servisi Numarası: (0224) 322 0 250
Örnek Hizmet Numarası: H-00000000094
Çocuk Profili
GUVENLI COCUK H-00000000094
Aile Profili
GUVENLI AILE H-00000000094
Aile Profili (Oyun Siteleri Kapalı)
GUVENLI OYUN H-00000000094
Aile Profili (Sosyal Medya Siteleri Kapalı)
GUVENLI SOSYAL H-00000000094
Aile Profili (Sohbet Siteleri Kapalı)
GUVENLI SOHBET H-00000000094
Aile Profili (Sohbet + Sosyal Medya Siteleri Kapalı)
GUVENLI SOSYAL SOHBET H-00000000094
Aile Profili (Oyun + Sosyal Medya Siteleri Kapalı)
GUVENLI SOSYAL OYUN H-00000000094
Aile Profili (Oyun + Sohbet Siteleri Kapalı)
GUVENLI OYUN SOHBET H-00000000094
Aile Profili (Oyun + Sohbet + Sosyal Medya Siteleri Kapalı)
GUVENLI SOSYAL SOHBET OYUN H-00000000094
Güvenli İnternet Kapalı
GUVENLI IPTAL H-00000000094
İnternet güvenlik profilinizi görüntülemek için internet hizmetini almakta olduğunuz hat üzerinden https://www.guvenlinet.org.tr/test adresine veya internete bağlı olduğunuz her yerden ULUNET Online İşlemler'e girmeniz yeterlidir.
Kişisel Verilerin İşlenmesine Dair Bilgilendirme (K.V.K.K.)
ULUNET İnternet ve İletişim Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. ("ULUNET" veya "Şirket") olarak bizlerle paylaşmış olduğunuz tüm kişisel verilerinizin hukuka uygun şartlarda korunması ve saklanması için gerekli özeni gösterdiğimizi bilmenizi isteriz. Bu bilgilendirme metni ULUNET'in kişisel verilerin korunmasına yönelik uygulamaları hakkında müşteri, çalışan, tedarikçi ve işbirliği içerisinde olduğu tüm şirketleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
A. Kişisel Veri Kavramı
ULUNET ad, soyad, adres, telefon numarası, TC kimlik numarası, doğum yeri, doğum tarihi, kimlik bilgileri, elektronik posta adresi, müşteri numarası, sözleşme numarası, aboneliği tanımlayabileceğimiz her tür veri, fatura, finansal borç bilgileri, ödeme tipi, abonelik durumu, tarife bilgileri, çağrı merkezi standartları gereğince tutulan sesli görüşme kayıtları, kredi kartı ve banka kartı bilgileri, internet sitelerindeki ve müşteri davranış bilgileri, kullanım miktarı, konum verileri, internet erişimine ilişkin olarak sisteme bağlantı tarih ve saat bilgisi, sistemden çıkış tarih ve saat bilgisi, kaynak ve hedef nokta bilgileri, her tür trafik verileri, iş başvurularında temin edilen özgeçmiş dahil kişisel veriler ile ULUNET çalışanlarılarına ait hizmet sözleşmesi ve özlük dosyası kapsamında edinilen tüm kişisel verileri bunlar ile sınırlı olmamak kaydıyla 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") ve ilgili mevzuat kapsamında toplar, kullanır, korur, işler, muhafaza eder, paylaşır, siler ve imha eder.
Kanun'un 3. Maddesine göre kişisel verilerin işlenmesi bu verilerin elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafa edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hale getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerindeki her tür işlemi kapsar.
B. Kişisel Verilerin İşlenme Yöntemi Ve Hukuki Sebep
1. ULUNET Kanun'da tanımlı şekli ile "Veri Sorumlusu" sıfatıyla kişisel verilerinizi toplar. ULUNET bu kişisel verileri yürütmekte olduğu ticari faaliyetleri devam ettirmek, sözleşme yapabilmek ve yaptığı sözleşmeleri uygulayabilmek için sunmakta olduğu ürün ve hizmetlerin gerektirdiği ölçüde sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda abonelik sözleşmesi, web-sitesi, mobil uygulamalar, satış kanalları, çağrı merkezi, sesli yanıt sistemi ve benzeri kanallar aracılığıyla toplanmaktadır.
2. ULUNET Kişisel Verilerinizi aşağıda belirtilen gerçek veya tüzel, özel veya kamu tüzel kişilerine aktarabilir:
Satın almak istediğiniz veya kullanmakta olduğunuz ürün veya hizmetlerin sunulması, size ulaştırılması için hizmet aldığımız kargo/kurye şirketleri, dış hizmet sağlayıcılar,
Tarafınıza sunulan ürün veya hizmetlerin ifası için işbirliği yaptığımız tüm tedarikçi ve iş ortaklarımız,
Tarafınızca yetki verilmiş olan vekil ve temsilcileriniz,
Talep edilmesi veya yasal zorunluluklar gereğince düzenleyici ve denetleyici kurumlar, mahkeme, savcılık, icra müdürlükleri dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere kanunların emrettiği her tür idari, adli ve sair her tür resmi kurumlar,
Sunduğumuz ürün veya hizmetler ile ilgili yasal haklarımızın takibi, hukuki gerekliliklerin yerine getirilmesi gibi nedenlerle avukatlar, vergi danışmanları, denetçiler ve hizmet alınan diğer üçüncü kişiler.
C. Kişisel Verilerin Toplanma Amaçları
ULUNET kişisel verilerinizi Kanun’un 5 ve 6. maddelerinde belirtilen esas ve usullere uygun olarak aşağıdaki amaçlarla işlemektedir:
Telekomünikasyon ürün veya hizmetlerini sunmak, pazarlamak, tanıtmak ya da katma değerli hizmet sunmak,
Sunduğumuz ürün veya hizmetlere ilişkin indirim, kampanya ve ücretlendirmelere ilişkin bilgilendirme yapmak,
Sunduğumuz hizmetlerin ölçümlenmesi, hizmetlerin iyileştirilmesi ve çeşitlendirilmesi, strateji belirlenmesi,
Yararlanmakta olduğunuz hizmetler ile ilgili faturalandırma yapılması, kimlik tepiti, sözleşme akdedilmesinden başlayarak sonlandırmaya kadar yapılan tüm abonelik işlemleri, çağrı merkezi hizmetlerinin sunulması, talep ve şikayet yönetimi, müşteri memnuniyetinin ölçülmesi, her tür müşteri ilişkileri faaliyetleri,
Düzenleyici ve denetleyici kurumlar ile yasal düzenlenmeler gereğince zorunlu kılınan raporlama ve sair yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
Hukuki veya idari takip yollarına başvurulması.
D. Kişisel Veri Sahibi İlgili Kişi Olarak Haklarınız
Kanun’un 11. Maddesi uyarınca kişisel verilerinizin korunması ile ilgili olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz:
Kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel veriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme, düzeltme yapılması halinde verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme,
Kanun’un 7. Maddesi çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, silme veya yok edilmesi halinde verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi sonucunda aleyhinize bir sonuç ortaya çıkması halinde itiraz etme,
Kişisel verinin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda belirtilen Kanun kapsamındaki kişisel veriler ile ilgili haklarınızı kullanmak ve talepte bulunmak için buradaki Başvuru Formunu doldurabilir ya da kendi hazırlayacağınız dilekçenizi (Bu dilekçe şunları içermelidir: adınız, soyadınız, TCKN’niz, cevap almak istediğiniz adresiniz, e-posta adresiniz veya faks numaranız, başvuru tarihiniz, talebinize ilişkin detaylı açıklamalarınız) imzalı olarak aşağıdaki yöntemler ile bize iletebilirsiniz:
YAZILI OLARAK ELDEN TESLİM BAŞVURU
Islak imzalı başvuru formunu elden teslim ederek başvuru yapabilirsiniz.
Başvuru Adresi: Nilpark Avm & Ofis Karaman Mah. İzmir Yolu Cd. No:90 Kat:4 İhsaniye, 16130 Nilüfer / BURSA
Ek Evraklar: Nüfus cüzdanınızın ön yüzünün fotokopisi eklenecektir.
YAZILI OLARAK NOTER ARACILIĞIYLA
Noterde konuya ilişkin düzenlenmiş bir evrak aracılığıyla başvuru yapabilirsiniz.
Başvuru Adresi: Nilpark Avm & Ofis Karaman Mah. İzmir Yolu Cd. No:90 Kat:4 İhsaniye, 16130 Nilüfer / BURSA
Ek Evraklar: Ek evrak gerekmemektedir.
Başvurunuzu sonuçlandırabilmemiz için bize sunmuş olduğunuz bilgi ve belgelerin doğru ve güncel olması gerekmekte olup, başvurunuz ile ilgili olarak eksiklik tespit edilmesi halinde sizden ek bilgi talep edebilecektir. Başvurunuz sonucunda size temin edeceğimiz bilgi ve belgelerin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen ücreti ödemeniz gerekebileceği hususunu bilgilerinize sunarız.